Práca vo VIVA TAXI

Ak ste niekedy uvažovali, nad prácou v doprave alebo dokonca priamo v taxislužbe, tak ste na správnom mieste. Táto stránka, Vás prevedie požiadavkami na jednotlivé pozície a odpovie Vám na najčastejšie kladené otázky.

Záujemcom nekladieme žiadne vekové obmedzenia. Práca je vhodná pre študentov denného štúdia, ZŤP, ŤŽP aj pre zamestnaných či nezamestnaných. Čaká Vás práca v mladom, rozvíjajucom sa kolektíve s množstvom výhod. Získate stabilnú prácu, v čistom a klimatizovanom prostredí v meste Šaľa.

Platové podmienky

Platy sa pohybujú medzi 4-6 €/hod (v čistom). Plat závisí od dodržiavania prevádzkového poriadku, nástupu a každú dohodnutú zmenu a bezškodového priebehu. Hodinová mzda, teda závisí, od podaného výkonu zamestnanca a môže sa meniť.

Práca šoféra

Hlavnou náplňou práce šoféra, je preprava cestujúcich a tovaru služobnými vozidlami, na dohodnutých trasách (predovšetkým mesto Šaľa a blízke okolie, letiská Budapešť/Schwechat a rôzne iné dlhšie trasy), pomoc zákazníkom (nastúpiť/vystúpiť alebo naložiť/vyložiť náklad) a starostlivosť o pridelené vozidlo (umývanie na bezdotykových autoumyvárkach, vytriasť koberčeky, prípadne povysávať interiér podľa potreby). Celkovo, však 95% práce šoféra, tvorí len šoférovanie a preprava zákazníkov. Práce je veľmi jednoduchá a pohodlná.

Požiadavky na pracovnú pozíciu Šofér 🚕
Vodičský preukaz skupiny B.
Cit k autám a dobré šoférske zručnosti.
Karta vodiča taxislužby (pomôžeme vybaviť).
Zodpovednosť, spoľahlivosť, dochvíľnosť.
Práca, v nepretržitej prevádzke na 12hod. zmeny.
Práca, počas troch víkendov v mesiaci.
Rešpektovanie nadriadených.

Práca dispečera

Náplňou práce dispečera, je prijímanie telefonátov od zákazníkov, zaraďovanie objednávok šoférom, úplné riadenie dopravy, vedenie celej zmeny, kontrola vodičov a obsluha služby OpiSa.sk. Práce je náročná a treba presne poznať prevádzkový poriadok, jednotlivé pravidlá, cenník a naše interné "papierovačky". Práca si vyžaduje silnú vodcovskú osobnosť, ktorá sa nebojí žiadnej výzvy. Pri dispečroch, vyžadujeme maximálnu zodpovednosť a samostatnosť . Je potrebné vedieť, aspoň minimálne, pracovať s počítačom. Práce nie je vhodná pre ľudí s dyskalkúliou.

Požiadavky na pracovnú pozíciu Dispečer ☎️💻
Maximálna zodpovednosť a spoľahlivosť.
Schopnosť viesť tím ľudí.
Základná práca s počítačom.
Práca v nepretržitej prevádzke na 12hod. zmeny.
Práca počas troch víkendov v mesiaci.

Ako sa uplatniť

Ak Vás ponuka zaujala a zaujímajú Vás ďalšie informácie neváhajte nás kontaktovať:

  • Emailom

    vivataxi@vivataxi.sk

  • Telefonicky

    0918 526 428

  • Cez Facebook

    VIVA TAXI


Najčastejšie otázky

Čo znamená pracovať na plný úväzok?
Vo VIVA TAXI, znamená plný úväzok pracovať 4 zmeny za týždeň, v termín stanovený firmou, podľa zmenovky. Zmenovka je vždy vopred daná a opakuje sa každé 4 týždne. Viete si preto vopred pozrieť, aké zmeny vás čakajú.

Môžem pracovať ako brigádnik a dohodnúť si zmeny podľa potreby?
Áno. V prípade, že máte inú prácu, chodíte do školy alebo si chcete iba privyrobiť si zmeny viete sami dohodnúť s manažérom. Berte však na vedomie, že môže nastať situácia, kedy budú všetky zmeny obsadené a my Vám následne nebudeme vedieť dať žiadnu prácu. Taktiež je dôležitý aj fakt, že ak brigádnik odpracuje za mesiac menej ako 10 zmien, jeho platový strop sa znižuje na maximálne 4,50€/Hod.

Čo potrebujem aby som mohol pracovať ako šofér?
Stačí vodičský preukaz a karta vodiča taxislužby.

Ako získať kartu vodiča a koľko ma to bude stáť?
V prvom rade potrebujete potvrdenie o tom, že ste zdravotne spôsobilý, na vedenie motorového vozidla, kategórie B. To si musíte vybaviť u Vášho všeobecného lekára. Cena, za toto potvrdenie, je rôzna a záleží od lekára. Niktorí ho vydajú zdarma, iní si môžu pýtať aj 20 €. Ďalším bodom, sú psychotesty. Zvyčajne posielame uchádzačov k dopravnej psychlogičke, ordinujúcej na poliklinike v Dusle. Za psychotesty sa u nej platí 60 €. Na tom, k akému dopravnému psychológovi pôjdete, nezáleží. Ak nájdete niekoho, kto Vám da skorší termín alebo je lacnejší, kľudne choďte na psyhotesty tam. Posledným bodom, je podanie samotnej žiadosti. Tá sa odovzdáva na okresnom úrade, krajského mesta, v ktorom máte trvalý pobyt. Teda, ak máte trvalý pobyt v Šali, vašu žiadosť pôjdete podať na okresný úrad, do Nitry. Ak máte trvalý pobyt, napríklad v Galante, Vašu žiadosť, musíte ísť podať na okresný úrad do Trnavy. Cena za vystavenie karty vodiča taxislužby, je 50 €.

Kedy môžem nastúpiť?
Predtým, ako nastúpite do prevádzky, či už ako brigádnik, alebo na plný úväzok, musíte prejsť podrobným zácvikom. Naučíme Vás, používať naše systémy, na prijímanie zákaziek, poradíme Vám, ako sa najlepšie orientovať medzi adresami, alebo rôzne skratky ako si najlepšie skrátiť cestu. Dostanete presne vysvetlené čo robiť a ako sa správať pre to, aby ste dostali najvyššiu možnú hodinovú mzdu. Nastúpiť, teda môžete, ihneď ako prejdete zácviky, skúšobnú jazdu a budete v ruke držať kartu vodiča. Dodanie karty vodiča, trvá cca 2 týždne a zácviky podľa potreby.

Čo znamená byť brigádnik?
Za brigádnika, je u nás považovaný človek, ktorý mesačne odpracuje menej ako 10 zmien a zároveň, nemá žiadne fixne dohodnuté zmeny, na zmenovke.

Kedy môže nastúpiť v prípade, že už kartu vodiča mám?
Stačí absolvovať skúšobnú jazdu, s niektorým s kolegov a ak vyhoviete, môžete nastúpiť ihneď.

Na akých vozidlách budem jazdiť?
Náš vozový park, sa skladá z 9 vozidiel. Na prepravu cestujúcich, máme 5x Toyota Auris, 2x Toyta Corolla a 2x Toyota Prius. Kým, ešte nepoznáme šoférske schopnosti, našich nováčikov, dostávajú prevažne Priusy alebo Aurisy, so slabšou výbavou. Postupom času, keď sa zamestnanec preukáže, ako schopný a kvalitný šofér, dostáva prevažne úplne nové Corolly, alebo prémiové Aurisy.

Aká je klientela VIVA TAXI?
V našej firme, si klientelu prísne vyberáme. Robíme maximum, na zabránenie konfliktom a ohrozeniam našich šoférov. Každého nepríjemného, drzého alebo agresívneho zákazníka, hlásia šoféri na dispečing. Dispečer, ihneď blokuje ich prísup do aplikácie a telefónne číslo.

Aký je pracovný čas?
Fungujeme v dvojzmennej prevádzke. To znamená, že sa pracujú denné a nočné zmeny po 12 hodín. Noví uchádzači, pracujú prevažne nočné zmeny, aby sme si mohli overiť ich schopnosti a kvality. Neskôr, podľa výsledkov zmeny miešajú a prispôsobujú kvalite zamestnanca. Denné zmeny, sa začínajú v časoch, od 5:00 do 17:00, od 6:00 do 18:00 a od 7:00 do 19:00.

Od čoho sa odvíja, moja hodinová mzda?
Určite ste už vyššie čítali, o rozlišovaní hodinovej mzdy od 4 €/hod., až po 6 €/hod. V našej firme, platí množstvo pravidiel. Máme presne stanovené, kde sa autá odstavia, keď nie sú objednávky, presne nastavené, ako sa správať v rôznych situáciach a mnoho ďalšieho. Najväčším faktorom, je však včasná dochádzka a množstvo škodových udalostí, ktoré spôsobíte. Popri tom všetkom, hrá veľkú rolu, aj prístup k práci, vozidlám a zákazníkom. Hodinová mzda, sa môže meniť, aj každý mesiac. Ak v jeden mesiac, nespĺňate požiadavky firmy a nedodržiavate pravidlá, Vaša hodinová mzda, je nižšia. Ak však hneď ďalší mesiac, zo seba vydáte maximum a budete mať excelentné výsledky, Vaša hodinová mzda, môže ihneď skočiť, aj na najvyššiu možnú. Samozrejme však, že toto platí aj opačne.

Ako dlho trvá zácvik na dispečing?
Dispečer musí byť veľmi zodpovedná a spoľahlivá osoba. Potrebuje detailne poznať prevádzkový poriadok a cenník. Musí poznať naše systémy, pravidlá a nemôže byť v strese počas príjimania hovorov. Z tohoto dôvodu sú zácviky pre dispečerov o niečo dlhšie ako šoférske. Počet a dĺžka zácvikov, je individuálna.

Ako dlho dopredu budem vedieť, o svojich zmenách?
Ak pracujete na plný úväzok, znamená to, že ste zapísaný na zmenovke. Tá je zložená, zo 4 týždňov, ktoré sa po sebe vždy opakujú. Na základe toho, si vete pozrieť, ako Vám budú Vaše zmeny vychádzať, kľudne aj o 3 mesiace vopred.

Aké zmeny ma čakajú?
Keďže sme dvojzmenná prevádzka, čakajú na Vás denné a nočné zmeny. Zo začiatku budete dostávať prevažne nočné zmeny aby sme mohli ovveriť Vaše kvality. Keď preukážete, že ste dobrý šofér, milý ku zákazníkom a máte všeobecne, dobré výsledky, presunieme Vás skôr na denné zmeny. Všetci sú hodnotení individuáne.

Akú výbavu majú firemné vozidlá?
Všetky naše vozidlá sú poháňané hybridným systémom, zloženým z elektromotora a benzínového motora s objemom 1,8l. Všetky vozidlá, majú automatickú prevodovku, LED svetlomety, úplne nastaviteľné vodičove sedadlo, FM rádio, tempomat, automatická klimatizácia, nabíjacie káble na služobné aj súkromné telefóny, aj množstvo čistiaciach prostriedkov na udržiavanie čistoty vozidla. Všetky vozidlá okrem priusov majú aj Bluetooth® Audio, automatické diaľkové svetlomety, automatické prednárazové brzdenie, systém rozpoznávania dopravných značiek, systém kontroly tlaku v pneumatikách, inteligentné stierače, predného okna so senzorom dažďa, Corolly a prémiovejšie Aurisy, majú predné aj zadné parkovacie senzory, vyhrievané predné sedadlá, originálne Bi-LED predné svetlomety, vnútorné spätné zrkadlo s automatickou clonou, podporu Apple CarPlay* a Android Auto™

Čo ak poškodím vozidlo?
8 z 11 našich vozidiel, je poistených havarijne (3, ktoré nie sú sa nezvyknú bežne nasadzovať do prevádzky). Pri spôsobení akejkoľvek škody, na vozidle , je potrebné hradiť poplatok 150€ ako spoluúčasť poisťovni a 50€ firme za náklady na palivo pri preprave vozidla do servisu, za čas zamestnanca, ktorý vozidlo prepaví a za opravu poškodených reklamných polepov na vozidle.
Viem si zrušiť zmenu?
Firma zamestnancom neruší zmeny na požiadanie. Zamestnanec, má svoje stanovené zmeny, ktoré musí dodržať. Zamestnanec, sa však môže sám dohodnúť výmenu zmeny, s iným kolegom. Toto konanie je povolené a úplne bežné.