Práca vo VIVA TAXI

Ak ste niekedy uvažovali, nad prácou v doprave alebo dokonca priamo v taxislužbe, tak ste na správnom mieste. Táto stránka, Vás prevedie požiadavkami na jednotlivé pozície a odpovie Vám na najčastejšie kladené otázky.

Záujemcom nekladieme žiadne vekové obmedzenia. Práca je vhodná pre študentov denného štúdia, ZŤP, ŤŽP aj pre zamestnaných či nezamestnaných. Čaká Vás práca v mladom, rozvíjajucom sa kolektíve s množstvom výhod. Získate stabilnú prácu, v čistom a klimatizovanom prostredí v meste Šaľa.

Práca šoféra

Hlavnou náplňou práce šoféra, je preprava cestujúcich a tovaru služobnými vozidlami, na dohodnutých trasách (predovšetkým mesto Šaľa a blízke okolie, letiská Budapešť/Schwechat a rôzne iné dlhšie trasy), pomoc zákazníkom (nastúpiť/vystúpiť alebo naložiť/vyložiť náklad) a starostlivosť o pridelené vozidlo (umývanie na bezdotykových autoumyvárkach, vytriasť koberčeky, prípadne povysávať interiér podľa potreby). Celkovo, však 95% práce šoféra, tvorí len šoférovanie a preprava zákazníkov. Práce je veľmi jednoduchá a pohodlná.

Požiadavky na pracovnú pozíciu Šofér 🚕
Vodičský preukaz skupiny B.
Cit k autám a dobré šoférske zručnosti.
Karta vodiča taxislužby (pomôžeme vybaviť).
Zodpovednosť, spoľahlivosť, dochvíľnosť.
Rešpektovanie nadriadených.

Práca dispečera

Náplňou práce dispečera, je prijímanie telefonátov od zákazníkov, zaraďovanie objednávok šoférom, úplné riadenie dopravy, vedenie celej zmeny, kontrola vodičov a obsluha služby OpiSa.sk. Práce je náročná a treba presne poznať prevádzkový poriadok, jednotlivé pravidlá, cenník a naše interné "papierovačky". Práca si vyžaduje silnú vodcovskú osobnosť, ktorá sa nebojí žiadnej výzvy. Pri dispečroch, vyžadujeme maximálnu zodpovednosť a samostatnosť . Je potrebné vedieť, aspoň minimálne, pracovať s počítačom. Práce nie je vhodná pre ľudí s dyskalkúliou.

Požiadavky na pracovnú pozíciu Dispečer ☎️💻
Maximálna zodpovednosť a spoľahlivosť.
Schopnosť viesť tím ľudí.
Základná práca s počítačom.

Ako sa uplatniť

Ak Vás ponuka zaujala a zaujímajú Vás ďalšie informácie neváhajte nás kontaktovať:

  • Emailom

    vivataxi@vivataxi.sk

  • Telefonicky

    0918 526 428

    0917 084 452

  • Cez Facebook

    VIVA TAXI


Najčastejšie otázky

Môžem pracovať ako brigádnik a dohodnúť si zmeny podľa potreby?
Áno. V prípade, že máte inú prácu, chodíte do školy alebo si chcete iba privyrobiť si zmeny viete sami dohodnúť s manažérom. Berte však na vedomie, že môže nastať situácia, kedy budú všetky zmeny obsadené a my Vám následne nebudeme vedieť dať žiadnu prácu.

Čo potrebujem aby som mohol pracovať ako šofér?
Stačí vodičský preukaz a karta vodiča taxislužby.

Ako získať kartu vodiča a koľko ma to bude stáť?
V prvom rade potrebujete potvrdenie o tom, že ste zdravotne spôsobilý, na vedenie motorového vozidla, kategórie B. To si musíte vybaviť u Vášho všeobecného lekára. Cena, za toto potvrdenie, je rôzna a záleží od lekára. Niktorí ho vydajú zdarma, iní si môžu pýtať aj 20 €. Ďalším bodom, sú psychotesty. Zvyčajne posielame uchádzačov k dopravnej psychlogičke, ordinujúcej na poliklinike v Dusle. Za psychotesty sa u nej platí 60 €. Na tom, k akému dopravnému psychológovi pôjdete, nezáleží. Ak nájdete niekoho, kto Vám da skorší termín alebo je lacnejší, kľudne choďte na psyhotesty tam. Posledným bodom, je podanie samotnej žiadosti. Tá sa odovzdáva na okresnom úrade, krajského mesta, v ktorom máte trvalý pobyt. Teda, ak máte trvalý pobyt v Šali, vašu žiadosť pôjdete podať na okresný úrad, do Nitry. Ak máte trvalý pobyt, napríklad v Galante, Vašu žiadosť, musíte ísť podať na okresný úrad do Trnavy. Cena za vystavenie karty vodiča taxislužby je 50 €.

Kedy môžem nastúpiť?
Predtým, ako nastúpite do prevádzky, či už ako brigádnik, alebo na plný úväzok, musíte prejsť podrobným zácvikom. Naučíme Vás, používať naše systémy, na prijímanie zákaziek, poradíme Vám, ako sa najlepšie orientovať medzi adresami, alebo rôzne skratky ako si najlepšie skrátiť cestu. Dostanete presne vysvetlené čo robiť a ako sa správať pre to, aby ste dostali najvyššiu možnú hodinovú mzdu. Nastúpiť, teda môžete, ihneď ako prejdete zácviky, skúšobnú jazdu a budete v ruke držať kartu vodiča. Dodanie karty vodiča, trvá cca 2 týždne a zácviky podľa potreby.

Ako dlho trvá zácvik na dispečing?
Dispečer musí byť veľmi zodpovedná a spoľahlivá osoba. Potrebuje detailne poznať prevádzkový poriadok a cenník. Musí poznať naše systémy, pravidlá a nemôže byť v strese počas príjimania hovorov. Z tohoto dôvodu sú zácviky pre dispečerov o niečo dlhšie ako šoférske. Počet a dĺžka zácvikov, je individuálna.

Akú výbavu majú firemné vozidlá?
Všetky naše vozidlá sú poháňané hybridným systémom, zloženým z elektromotora a benzínového motora s objemom 1,8l. Všetky vozidlá, majú automatickú prevodovku, LED svetlomety, úplne nastaviteľné vodičove sedadlo, FM rádio, tempomat, automatická klimatizácia, nabíjacie káble na služobné aj súkromné telefóny, aj množstvo čistiaciach prostriedkov na udržiavanie čistoty vozidla. Všetky vozidlá okrem priusov majú aj Bluetooth® Audio, automatické diaľkové svetlomety, automatické prednárazové brzdenie, systém rozpoznávania dopravných značiek, systém kontroly tlaku v pneumatikách, inteligentné stierače, predného okna so senzorom dažďa, Corolly a prémiovejšie Aurisy, majú predné aj zadné parkovacie senzory, vyhrievané predné sedadlá, originálne Bi-LED predné svetlomety, vnútorné spätné zrkadlo s automatickou clonou, podporu Apple CarPlay* a Android Auto™

Kedy môže nastúpiť v prípade, že už kartu vodiča mám?
Stačí absolvovať skúšobnú jazdu, s niektorým s kolegov a ak vyhoviete, môžete nastúpiť ihneď.

Na akých vozidlách budem jazdiť?
Náš vozový park, sa skladá z 12 vozidiel. Na prepravu cestujúcich, máme 7x Toyota Auris, 2x Toyta Corolla a 3x Toyota Prius. Kým, ešte nepoznáme šoférske schopnosti, našich nováčikov, dostávajú prevažne Priusy alebo Aurisy, so slabšou výbavou. Postupom času, keď sa zamestnanec preukáže, ako schopný a kvalitný šofér, dostáva prevažne úplne nové Corolly, alebo prémiové Aurisy.

Aká je klientela VIVA TAXI?
V našej firme, si klientelu prísne vyberáme. Robíme maximum, na zabránenie konfliktom a ohrozeniam našich šoférov. Každého nepríjemného, drzého alebo agresívneho zákazníka, hlásia šoféri na dispečing. Dispečer, ihneď blokuje ich prísup do aplikácie a telefónne číslo.